Viivi

tiistai 24. heinäkuuta 2012

Terveissi Turust!

Tai no jotain sen suuntaista ;) Tänään startattiin auto kohti Turkua heti aamusella ja Vimps pääsi treffaamaan 11 viikkoista lancashire heelerin pentu Lissua. Ja voi hyvänen aika että se oli pieni! Viivi näytti sen rinnalta aivan valtavalta ja mä kun olin ajatellut että ne pääsee vähän kirmailemaan keskenään. No juu ei. Mutta ihan älyttömän hienosti ne sitten lopulta temusivat kun yhteinen sävel löytyi. Viivi oli tosi asiallinen ja malttoi olla runnomatta pientä. Ja se pieni pirulainen oli kerrassaan sitkeä. Se olisi ihan varmasti jatkanut sitä rallattelut hamaan tappiin saakka, jos ei oltaisi vihelletty peliä poikki. Aivan valloittava tapaus :) Melkoisen täpäkkä tapaus, voisi sanoa.

Viivi tipautti muuten kylässä ollessaan jälleen yhden hampaistaan. Alakulmurit taitaa olla ainoat jotka ei oo vielä vaihtuneet. Ylhäältä oli molemmat kulmurit jääneet Terhin huomaan, ovat tainneet Unnan kanssa sen verran hammastella :D Tällä kertaa hoidosta ei palattu naama ruvella, vaan hampaattomana ;)

Viivi on oppinut tuoleille ja sohvalle hyppäämisen jalon taidon....ounou! Eilen aamulla se toljotti mua olohuoneen sohvalla kun nousin sängystä. Ja illalla se oli muutaman kerran meidän nojatuolissa somasti käpertyneenä. Jopa niin, että Atte istui viereisellä sohvalla eikä huomannut mitään kun pentu oli hiipparoinut viereen rikollisin aikein. Vasta kun Viivi hyppäsi alas, alkoi Atella raksuttaa että hetkinen... :D Mokoma lurjus. Ja kun vikalla kerralla sitten toruttiin että ei saa noin tehdä niin katsoi vähän sen näkösenä että mitäs siinä valitatte, oonhan mä ennenkin tossa saanut makoilla! Hyppää muuten nykyään autoonkin ihan itse, siitä on siis tullut iso koira :)

Pistetääs muutama kuva päivän touhuista, vaikka en oikein päässyt sinuiksi kameran asetusten kanssa...

"moi, mä oon Viivi", "heippa, mä oon Lissu"

Pientä kokoeroa havaittavissa

Viivi syö Lissun pään :D

Labradori pulassa!!

Mä nään että sä oot siellä sohvan alla!

Lizzie Bennet

Ja lopuksi vielä loppukevennys eli team täystuho lenkille lähdössä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti