Viivi

tiistai 31. heinäkuuta 2012

Alaikäisenä töissä

Viivi on kovin polleana aamuisin kun olen ottanut sen töihin mukaan. Niinpä...työt alkoi taas!  Tällä viikolla siellä ei vielä juuri muita olekaan, kun muilla on pidemmät lomat kuin mulla. On siis ihan kiva pitää Viiviä mukana kun se voi hengailla mun seurana jos olen "toimistolla". Onhan se ison osan ajasta kopissa, mutta tänäänkin tein puoli päivää paperihommia niin siinähän se kouluttajatilassa hengaili mun kanssa.

Taas olen ihmetellyt viime päivät miten se onkin niin tottelevainen pieneksi pennuksi. Vaivaton pitää vapaana kun tottelee pienestä vihjeestä. Toiset koirat on aika paha haaste luoksetulon kannalta, mutta sieltäkin se tulee ääntä vähän korottamalla eikä tarvitse hakea. No melkein aina ;) Ainoa huono puoli on tällä hetkellä mahdoton hyppiminen ihmisiä vasten. Nyt se on alkanut tekemään sellaisia tasajalkapomppuja ja tuntuu aika ikävältä 15 kiloinen hyppäävä labbis. Mur, pitäisi ottaa tämä nyt ihan työn alle. Ei se todennäköisesti vaatisi kun yhden tukkapöllyn hölmöilystään niin ottaisi opiksi. Sanalliset kiellot ei siinä riemutilassa auta mitään...myöhäistä vikistä kun Vimps on jo menossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti