Viivi

lauantai 22. syyskuuta 2012

20kg!

Ohhoh, Viivi on tankannut ahkerasti viime viikon koska painoa tänään jo huikeat 20kg! Kauhea pyrähdys, vaikka koirasta ei sitä näe. Sanoin torstaina viimeksi että se on aika laihaksi päässyt. Pieni musta alkaa olemaan jo melko iso musta :)

Viikkoon ei ole mahtunut mitään ihmeitä. Töissä Viivi on päässyt muutamaan otteeseen isojen poikien kanssa leikkimään ja minä vähän huolissani että eihän ne vaan jyrää Viiviä. Niin, kukahan se pahin jyrä mahtaakaan olla...Vimps ihan itse! Onneksi sillä on kotona kuri ja järjestys niin ehkei siitä ihan toivoton jyrääjä tule isonakaan :)

Tänään mennään pitkästä aikaa ihan yhteistokotreeneihin. Jännä nähdä miten keskittyminen pitää. Vaikka niin, kyllä se pitää niin kauan kun Viivi tietää että mun taskussa on ruokaa :D Eilen se oli NIIN tottelevainen kun oltiin lenkillä metsässä. Se oli vapaana ja bongasi sienestäjämummelin ennen mua. Korvat hörössä se harkitsi mummon luokse kirmaamista ja minä jo maalailin kauhukuvia murtuneesta lonkasta kun Viivi taklaa tyypin pöpelikköön. Kutsuin sitä iloisesti ja sieltähän se sitten tuli kiltisti mun luokse ja mummo sai jatkaa sienestystä ja Viivi ei enää antanut sen häiritä itseään. Mahtava pentukoira!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti